כאבים מפציעות בכפות רגליים

פציעות בכף הרגל נגרמות הן בעקבות עיסוק בענפי ספורט שונים והן בגלל בעיות פיזיולוגיות אצל המטופל. פציעות בכף הרגל אינן חייבות להיות פציעות פתוחות או שברים. גם דלקות שונות, גידים או שרירים מתוחים ודורבן בעקב יכולות להיות מוגדרות פציעות בכף הרגל. כיוון שמדובר באיבר שעליו מונח כל משקל הגוף במשך חלק ניכר משעות היממה, טיפול בנושא פציעות בכף הרגל חייב להיות יסודי ולהתבצע בסמוך להיווצרות הבעיה.

אנשי המקצוע המומחים של המקור לרפואת כאב מסייעים למטופלים המגיעים אליהם באבחון מדויק של מקור הכאב ובמציאת הטיפול המתאים ביותר והנכון ביותר עבורם. אם יש לך כאבים בכף הרגל שהם מתמשכים ולא חד פעמיים, זה המקום וזה הזמן לפיתרון. כדאי ליצור קשר בהקדם, ומומחה מטעמנו יחזור אליך בהקדם, לאבחון הבעיה ולהמשך התהליך.

ראה גם: רופא אורטופד מומחה כף רגל | אורטופד מומחה כף יד

סוגי פציעות בכף הרגל

דורבן עקב

דורבן בעקב כף הרגל: דורבן בעקב הוא אחת הבעיות הנפוצות כיום. הדורבן מורכב מפיסת עצם בולטת או הצטברות של סידן באזור העקב. הדורבן כשלעצמו איננו מזיק. יחד עם זאת, הוא יוצר דלקת באזור שמסביבו, וגורם לכאבים חזקים ברגליים בזמן ההליכה.

ישנן משפר שיטות טיפול בדורבן. להלן חלק מהן:

דיקור סיני וגלי הלם: הדיקור הסיני יוצר איזון ומרפא את הדלקת באזור הפגוע. ככל שהדלקת נעלמת, ניתן להשתמש בשיטות אגרסיביות לשבירת הדורבן, דוגמת גלי הלם. חזרה על הטיפול מספר פעמים עשויה להקל במידה משמעותית את הכאב ולאפשר טיפול בדורבן ללא כאב.

אמצעי עזר: אמצעי העזר השונים נועדו בעיקר להפחית את החיכוך של הדורבן באזור שמסביב לו. כדאי להתייעץ במומחה להתאמת אמצעי העזר המתאים.

הסרת הדורבן באמצעות ניתוח: אם הדורבן ממשיך להציק לאורך זמן, ניתן לשקול את ההסרה שלו באמצעים כירורגיים – קרי ניתוח. מדובר בניתוח קל יחסית ולא מסובך. עם זאת, במהלך ההחלמה יש צורך ללבוש גרב מיוחדת שנועדה להגן על האזור ועל הגידים בעקב כף הרגל.

פציעה ברצועות כף הרגל

פציעה ברצועות בכף הרגל והקרסול גורמת לסובלים ממנה כאבים ואי נוחות מרובים. הפציעות יכולות להיגרם הן עקב שחיקה והן עקב חבלה או פציעה בזמן פעילות. כף הרגל מכילה מספר רב יחסית של רצועות. אלה עלולות להיפגע בזמן מאמץ, ליצור דלקות ואפילו להיקרע. בדרך כלל, הטיפול הטוב ביותר הוא מנוחה. דיקור סיני עשוי להפחית את הכאב ולהחזיר את האיזון והבריאות לכף הרגל.

אם יש לך כאבים או פציעות בכף הרגל, המומחים של המקור לרפואת כאב יסייעו לך במציאת פתרון לבעיה. פציעה ברצועות כף הרגל או דורבן בעקב הן בעיות שכיחות מחד, ומעיקות מאידך. אנשי המקצוע שלנו מסייעים לפתרון וטיפול בנושא פציעות בכף הרגל ובהקלת הכאבים. כדאי ליצור קשר כבר כעת, ונציגים מטעמנו יחזרו אליך בהקדם. המומחים שלנו יאבחנו את הבעיה ויסייעו בפתרון. ניתן לקבל טיפולים בכל הארץ, אצל המומחה הקרוב לביתך.

כאבים נוספים שעשויים לעניין אותך בהקשר זה

כאבים בכפות הרגליים