טיפול בכאבי גב חזקים - הכל על כאבים חדים באזור הגב עליון, גב אמצעי וגב תחתון. טיפולים מומלצים במקור הכאב דרך תרגילים מטפלים מומלצים ומרפאות כאב העומדים לרשותכם
סיבות, תסמינים וטיפולים מצליחים בפריצת דיסק להעלמת כאב חד, תרגילים מומלצים לחיזוק שרירי הגב סביב האזור. על פריצת דיסק בהריון וטיפולים מומלצים דרך מרפאות כאב
טיפול בכאבי כתפיים חזקים הכוללים כתף קדמית, כתף אחורית וכתף אמצעית, גורמים, תרגילים להפגת הכאב והטיפולים המומלצים בחסות חברת המקור לרפואת כאב
טיפול בכאבי צוואר נפוצים. מקור הכאב בצוואר, סימפטומים, תרגילים מומלצים ושיטות רפואה קיימות בישראל להפגת כאבים בצוואר
המקור לכאבי ראש חזקים אשר מוקרנים באזור כתפיים, צוואר וגב עליון לרבות כאבי ראש כרוניים ומגרנליים. היווצרות כאבי ראש, כיצד מרגיש הגוף בעת הכאב, אבחון הכאב
סובלים מכאבי רגליים חזקים בזמן מנוחה או תוך כדי פעילות? להלן הסיבות הנפוצות, האבחונים כלים ודרכי טיפול מומלצים בכאבים נפוצים לאורך הרגליים, השוקיים, הברך ובאזור קרסול וכף הרגל

אודות הכירופרקטיקה

כירופרקטיקה היא שיטת טיפול אשר משמעותה היא טיפול עם הידיים. "כירו"= ידיים ו"פרקטיקה"= ביצוע. הטיפול עצמו מתרכז באבחון, טיפול ומניעה של פגיעות או הפרעות שמקורן במערכת השריר והשלד. ההשפעה של מערכות השריר והשלד על הגוף היא רחבה ולכן הטיפול יכול להשפיע על כל אותן מערכות.

כיצד מתבצע הטיפול הכירופרקטי

הטיפול הכירופרקטי מתבצע על ידי בעל מקצוע, מטפל אשר הוכשר לעסוק בכירופרקטיקה. כירופרקט עובר את ההכשרה שלו בחו"ל והכשרה זו נחשבת להכשרה בטיפול אלטרנטיבי. הטיפול עצמו מתבצע כאשר המטפל מבצע פעולה על המטופל כאשר מרכז הטיפול הוא מבנה השלד. בעת הטיפול המטופל שוכב על מיטה, עומד או יושב (על פי האבחון של המטפל) ומופעלות כלפיו פעולות שונות המרחיבות בסופו של דבר את יכולת התנועה ומובילות להחלמה או שיפור של הבעיה.

כאבים של הגב
כאבי גב
כאבים חזקים בראש
כאב ראש
כאבי רגליים בזמן פעילות
כאבי רגליים
כאבים בתקופת ההריון
כאב בהריון
כאבים בצוואר
כאבי צוואר
כאבים בכתפיים
כאבי כתפיים

בעיות נפוצות המתאימות לטיפול כירופרקטי

הכירופרקטיקה מתאימה לטיפול בבעיות שונות ובעיקר בעיות אשר מקורן בעמוד השדרה. בין היתר ניתן לטפל בבעיות של פריצת דיסק, כאבים בכתפיים או בשכמות, כאבי צוואר וכן ניתן לטפל במבנה השלד לאחר פגיעה כמו למשל לאחר תאונת דרכים. הכירופרקטיקה היא טיפול מהרפואה האלטרנטיבית והיא מאפשרת למטופלים לדחות ניתוחים או אפילו להביא למניעתם.

האם טיפול אצל כירופרקט מתאים לך?

השאלה שרבים מאלו שסובלים מכאבי גב או כאבים המוקרנים מעמוד השדרה היא האם טיפול כירופרקטי יעזור להם. התשובה לכך תמונה כמובן בבעיה וברצון של המטופל לעבור את סוג הטיפול. כעיקרון, כאבי גב וכאבי גב אשר מקרינים לאזורים אחרים בגוף, יכולים להיות מטופלים באמצעות כירופרקטיקה.

במידה ואתם סובלים מכאבי גב ומעוניינים לדעת האם טיפול כירופרקטי מתאים לבעיה ממנה אתם סובלים או לא, השאירו פרטים באתר ומומחה יחזור אליכם לביצוע התייעצות.