איך לטפל בכאב בבית?

כאבים מכל סיבה שהיא פוגעים בצורה משמעותית באיכות החיים שלנו. בפרט זהו המצב כשמדובר על כאב כרוני או כזה שחוזר לעתים תכופות. במקרים אלה כדאי לשקול את השימוש במכשירים ביתיים לטיפול בכאב – כתוספת לטיפול מקצועי בבעיה, כך שניתן יהיה להקל על רמת הכאב בכל פעם שהוא מתפרץ.

אילו כאבים אפשר להפחית עם מכשיר ביתי?

מכשירים ביתיים לטיפול בכאבים מבוססים על טכנולוגיית הלייזר ומצליחים להפחית כאבים במקרים רבים. בפרט ניתן להשתמש בלייזר ביתי לטיפול בכאב כשסובלים מדלקות בשרירים, כאבי מפרקים, כאבי גב, פציעות ספורט, תסמונת התעלה הקרפלית, כאבי ברכיים, פיברומיאלגיה, כאבי שיניים, כאבים נוירופתיים, סינוסיטיס, דלקות שונות ועוד.

כיצד פועלים מכשירים ביתיים לטיפול בכאבים?

מכשיר ביתי לטיפול בכאב מבוסס כאמור על טכנולוגיית הלייזר, וליתר דיוק על LLLT (לייזר רך – Low Level Laser Therapy). קרני הלייזר המשוגרות לאזור הכאב הן בעוצמה של לא יותר מ-1000 מיליוואט כך שמדובר בלייזר קר, שמבצע מספר פעולות במקביל: ראשית, הטיפול ממריץ את הזרימה של הדם באזור ומאחר שלדם יכולות ריפוי גבוהות מושג שיפור משמעותי. שנית, בעקבות הטיפול הגוף מייצר אנזימים אנטי דלקתיים שיילחמו בדלקת. בנוסף, בזכות הטיפול בלייזר מוגברת כמות ה-ATP בתאים וכן הם הופכים חדירים יותר לנתרן, לסידן ולאשלגן, שלושה מינרלים בעלי יכולות ריפוי מוכחות. עוד תרומה של מכשירי לייזר ביתיים לטיפול בכאב היא שהם מעודדים הפרשת אנדורפינים שמהווים משככי כאבים טבעיים.

דגמים נבחרים

שני הדגמים הנפוצים ביותר של מכשירים ביתיים לטיפול בכאבים הם הנדי קיור ובי-קיור. בשני המקרים מדובר על מכשיר קל משקל שניתן לניוד בנוחות ובפשטות, ושמצליח להקל על הסבל באופן אפקטיבי כשמשתמשים בו פעמיים ביום ולמשך מספר דקות בכל פעם. עוד כדאי לדעת שה-Handy Cure משלב עם הלייזר הרך גם אור אינפרא אדום, אור אדום ושדה אלקטרומגנטי שיוצרים השפעה משולבת חזקה. צוות המקור לרפואת כאב הינו בעל ניסיון רחב היקף בכל הנוגע לטיפול בכאב במכשיר לייזר ביתי – נשמח לייעץ לכם, ללא כל התחייבות מצדכם וללא עלות.