טיפול בכאבי ראש חזקים

כאבי ראש נמנים עם הכאבים הנפוצים ביותר. אחת התלונות הנפוצות ביותר שרופאי המשפחה שומעים מהמטופלים שלהם היא התלונה על כאבי ראש. במרבית המקרים, כאבי הראש הם תוצאה של מתח או של שרירים תפוסים. למרות החשש הטבעי המתעורר לעתים, כאבי ראש אינם מעידים בהכרח על מחלה ממארת. יתרה מכך – במרבית המקרים מדובר בבעיות שניתן לטפל בהן, ואפילו בקלות יחסית. המקור לרפואת כאב מביא לגולשים מידע איכותי ומגוון על סוגי כאב שונים ובכלל זה כאבי ראש. המידע מאפשר לגולשים לבחור בצורה מושכלת מרפאות כאב מועדפות וכן את הטיפול המועדף עליהם.

המקור למידע אובייקטיבי ברשת אוסף עבורך את כל המידע הנחוץ על הכאב שלך. המטרה שלנו היא לאפשר לך לבחור את הטיפול הטוב ביותר עבורך על ידי קבלת מידע מקיף. על מנת להקל עלייך מוצג כל המידע באתר ובנוף עומדים לרשותך מומחים שישמחו לתת לך מידע מקיף בטלפון.

אנו יודעים כי המידע הרב הקיים ברשת יכול להיות מבלבל ולכן בחרנו לעשות סדר. איסוף המידע האובייקטיבי נעשה כדי שתוכל לאתר את המקור לכאב שלך ולבחור את הטיפול המתאים לך ביותר מבין שלל הטיפולים הקיימים.

המקור למרפאות כאב מציע לך שירות חינמי של התאמת הטיפול הנכון ביותר עבורך. השירות ניתן ללא תשלום וללא התחייבות בהשארת פרטים באתר או יצירת קשר ישיר. המומחים יתנו המלצות על טיפול בהתאם לנתונים האישיים של כל אחד ואחת ולאחר אפיון של הכאב. המומחים יבקשו לקבל מידע אודות אופיו של הכאב ואודות טיפולים שלא צלחו.

המטרה של המקור לכאב הוא לאפשר לך לקבל את הטיפול הטוב ביותר עבור הכאב שלך ולסייע לך ליהנות משגרת חיים בריאה ונטולת כאב.

המקור למרפאות כאב מבצע עבורך בחינה של מטפלים ומכוני כאב לאורכה של הארץ. בחינת נותני השירות מקיפה וכוללת בדיקת המלצות או אי המלצות על מטפלים. המקור שם לעצמו מטרה לסייע לך להיפתר מהכאב וזאת על ידי מתן מידע אובייקטיבי באתר, העמדת מומחים בטלפון ללא כל תשלום או התחייבות וכן בחינה של נותני השירות בתחום הכאב.

בשיחת טלפון או בהשארת הפרטים באתר ניתן לקבל ללא התחייבות ייעוץ והמלצות על נותני שירות בתחום הכאב שיוכלו לסייע לך.

דרכי טיפול בכאבי ראש

על אף שכאבי הראש הם לרוב תוצאה של מתח בלבד, הם עלולים להיות חזקים ולהשפיע לרעה על איכות החיים. כאבי ראש חזקים עלולים להביא גם לפגיעה בפרנסה. איפול מהיר ויעיו בכאב מפחית את הנזק ומשפר את איכות החיים. אתה המקור לרפואת כאב מביא לגולשים את המידע העדכני והמפורט ביותר בתחום הכאב. כמו כן ניתן למצוא בעזרתו מרפאות כאב האמונות על טיפול בנושא כאבי ראש וכאבים בכלל.

כאבי גב חזקים
כאבי גב עליון
כאבים בכתפיים ובשכמות
כאבי כתפיים ושכמות
כאבים של צוואר המקרינים לאורך הגב
כאבים בכתפיים
כאבים באמצע הגב
כאבי גב אמצעי
כאבי צוואר המשפיעים על הראש
כאבי כתפיים וצוואר
כאבים של כתף אחורית
כאב בכתף אחורית

מדוע אנו סובלים מכאבי ראש

כארבעה אחוזים (4%) מהאוכלוסייה סובלים מכאבי ראש ברמות משתנות. בין אחוז אחד לשני אחוזים (1% – 2%) מהחולים המגיעים לבתי החולים עושים זאת בעקבות כאבי הראש. נתון מעניין נוסף קובע כי נשים סובלות מכאבי ראש יותר מאשר גברים. במרבית המקרים, כאמור, מדובר בכאבים הנגרמים בעקבות בעיות שניתן לטפל בהן בקלות יחסית. עם זאת, יש לבצע בדיקה יסודית ומקיפה שתשלול לחלוטין אפשרויות אחרות.

החיים בעולם המודרני טומנים בחובם עומס פיזי ורגשי כבד. ישיבה ממושכת מול המחשב, ארגונומיה לא נכונה ולחץ מתמיד, יש בהם כדי לגרום כאבי ראש חזקים. כך גם מתח מתמיד, תזונה בלתי מאוזנת, העדר פעילות פיזית ושהייה במקומות סגורים. כל אחד מהגורמים שנמנו לעיל לבדו עלול להביא לכאבי ראש. צירופים שונים עלולים להגדיל את הסיכויים לכך. כל הגורמים הללו הם רק חלק מזערי ממגוון הגורמים האפשריים המביאים לכדי כאבי ראש חזקים. הכאבים הללו משפיעים בצורה שלילית ביותר הן על איכות החיים והן על רמת החיים, במקרה שהאדם הסובל מכאבי ראש איננו מסוגל לתפקד ולהתפרנס באופן עצמאי.

מה ההרגשה בזמן כאבי ראש חזקים

כל מי שסובל מכאב ראש יודע כמה הוא מטריד ומפריע להתנהלות היום יום. כאבי הראש יכולים להופיע בצורה שונה בין אדם אחד לרעהו. לעתים הכאבים הם חדים וממוקדים ולעתים הם עמומים ונפרסים לאורכו ולרוחבו של הראש. במקרים אחרים הכאבים יכולים להופיע בצד אחד של הראש או בשני הצדדים בבת אחת. הם יכולים להופיע בצד האחורי של הראש, בצד הקדמי, ברקות או בקדמת הראש. המשותך לכל כאבי הראש הללו הוא דבר אחד – הם מטרידים ומעיקים מאד.

קביעת הטיפול המתאים

הגרמים לכאבי הראש משתנים, כאמור. גם הכאב עצמו משתנה בין אדם לאדם. דוגמה טובה לכך היא כאשר כאב הראש מופיע בקדמת הראש או באחד מחלקי הפנים כמו באזור הלחיים, המצח והעיניים. המקור לכאב הראש מהסוג הזה יכול להיות סינוסיטיס. גורם אפשרי נוסף יכול להיות שרירים תפוסים. ואלה יכולים להיתפס או להתכווץ לאחר ישיבה לא נכונה לאורך שעות רבות מול  מסך המחשב או הטלוויזיה. כאב ראש יכול להופיע גם בעת לחץ ועומס רגשי.

אבחון המקור לכאב הראש מתבצע במספר מישורים ועל פי החלטת המטפל. ראשית, יבוצע תשאול כללי של המטופל. המטרה היא להחליט האם יש צורך לבצע בדיקות ואם כן – אילו בדיקות צריך לעבור. עם הבדיקות הנדרשות ניתן למנות בין השאר בדיקות דם, צילומי CT ובדיקות נוספות על פי הצורך. הבדיקות כללו מצביעות על מצב הגוף בנקודת זמן מסוימת ומשמשות בסיס לטיפולים המוצעים.

טיפולים נגד כאבי ראש חזקים

כאבי ראש כרוניים עלולים ללוות אנשים מילדות. הם תוקפים את כל שכבות האוכלוסייה ומשבשים את שגרת היום של אנשים. תרופות, מסאז'ים ועוד מומלצות לסובלים מבעיה זו, אך אנשים יכולים להיעזר גם בטיפולים לא תרופתיים ולא פולשניים. למשל טיפול בגלי רדיו המחממים את הרקמות, גלי הלם המאיצים את ההחלמה, זריקות מסוגים שונים כגון זריקות סטרואידים, זריקות קורטיזון, זריקות בוטוקס לטיפול בכאבי ראש מיגרנליים או זריקה היאלורונית. אף סוגים שונים של טיפולים מתחום הרפואה המשלימה יעילים ביותר בטיפול בכאבי ראש כרוניים כגון דיקור, שיאצו, וואטסו ועוד.

הרפואה האלטרנטיבית מציעה מגוון רחב של שיטות וטיפולים המסייעים להקלת הכאב או מניעה מוחלטת שלו. לאחר שהגיעו תוצאות הבדיקות, יוכל המטפל להתאים למטופל שלו את שיטת הטיפול הטובה ביותר שתבא למטופל אתהתוצאות הטובות ביותר.

הומאופתיה: שיטת הטיפול הזאת מטפלת בבעיות שונות דרך הנפש. דרך תשאול ואיתור של המקור אשר מוביל לכאבי הראש קובע המטפל איזה רמדי להכין למטופל וכיצד יהיה עליו ליטול את הרמדי.

רפלקסולוגיה: הרפלקסולוגיה היא בעצם טיפול דרך עיסוי בכף הרגל. התובנה העומדת בבסיס הרפלקסולוגיה היא שכל איברי הגוף מתבטאים בכף הרגל. לפיכך, במקרים של כאבי ראש ניתן לבצע עיסוי במקום שאובחן כחסר איזון. הרפלקסולוגיה תוביל להעלמת כאב הראש וכן תטפל במקור הכאב.

נטורופתיה: התזונה משפיעה על חיינו ועל הבריאות שלנו. שינויי תזונה עשויים להשפיע באופן מידי על כאבי הראש ולהחזיר את השלווה והרוגע לחיים. לרוב, לפני התאמת התזונה מתבקש המטופל לעבור בדיקות דם ובדיקות שונות אחרות. כל הבדיקות הללו נועדו לזהות בעיות רפואיות שונות במטרה להתאים למטופל את התזונה הנכונה. הקפדה על תזונה נכונה יכולה להעביר את כאב הראש ולמנוע את הישנותם.

דיקור סיני: הדיקור מטפל ביעילות בכאבי ראש שמקורם בלחץ נפשי, מתח של השרירים וכן חוסר איזון בגוף. דיקור סיני פותח את ערוצי האנרגיה ומאפשר זרימה חופשית שלה בכל הגוף. באמצעות הדיקור נפתרות בעיות של חוסר איזון באיברי הגוף השונים או אנרגיה שאינה מגיעה ליעד המצופה ממנה. הדיקור יכול להתבצע באזור הכאב, אך אין בכך הכרח. על פי הרפואה הסינית חוסר איזון בגוף יכול להיות במקום אחד ולהשפיע על הכאב במקום אחר.

מדיטציה: תרגול מדיטציה מאפשר לנפש להירגע ובתוך כך לגרום לכאבי הראש להיעלם. מתח ולחץ הם הגורמים המובילים לכאבי ראש, ותרגול קבוע של מדיטציה מאפשר להימנע מהכאב או להעביר אותו לאחר שהופיע.

המקום שלך לטיפול בכאב ראש

כאבי ראש חזקים עלולים לשבש את התפקוד היום יומי של המטופל הסובל מהם. לכן מומלץ לפנות לטיפול של מרפאות כאב מתמחות במקום לסבול. אתר המקור לרפואת כאב מביא לקורא מידע מקיף בתחום הכאב. כל מי שמעוניין מוזמן לקרוא את כל המידע הנחוץ לו בטרם יבחר את הטיפול הנכון עבורו. המקור לרפואת כאב מעמיד לרשותכם מומחים אשר ישמחו לייעץ לכם בתחומי ההתמחות השונים שלהם וללוות אתכם לאורך הליך ההחלמה.

צרו קשר כבר כעת והשאירו את הפרטים שלכם. מעבר לפרטי יצירת הקשר, מומלץ להשאיר גם אזור מגורים. כך ניתן יהיה להתפנות אתכם למומחים איכותיים המצויים קרוב ככל האפשר לאזור המגורים שלכם.