לחצו להתקשרות:

כאבי צוואר העורף והראש

כאבי צוואר המשלבים בהם גם כאב של העורף והראש אלו כאבים חזקים אשר לרוב לא רק משפיעים על יכולת התנועה כי אם גם על התפקוד היום יומי. כאבי צוואר וראש משפיעים מצד אחד על היכולות הפיזיות שלנו כמו גם על התנועתיות והם משפיעים גם על מצב הרוח ויכולת התפקוד היום יומית בבית ובעבודה.

המקור למידע אובייקטיבי ברשת
התאמה מקצועית עבורך לנותני שירות מתאימים
בדיקת איכות של נותני שירות

מה גורם לכאבי ראש וצוואר

הכאב מתחיל לרוב מאזור הצוואר ומשם הוא משפיע על כאבי עורף וראש. תחילת הכאבים יכולים להיות תוצאה של חבלה כמו צליפת שוט, אזור תפוס כתוצאה מפעילות לא נכונה, מתח ולחץ אשר מופיעים בחיינו וכן יכולים להיות תוצאה של חיים מודרניים הכוללים ישיבה לא ארגונומית לאורך שעות רבות מול הטלוויזיה או המחשב.

כאבים של הכתף
כאבי כתף וצוואר
כאבים מקרינים מאזור הצוואר
כאבי צוואר מקרינים
כאב כתוצאה מבלט דיסק
כאבים בכתפיים
פריצה באזור הצוואר
פריצת דיסק צווארי
פריצת דיסק בגב המשפיעה על הצוואר והשכמות
כאבי גב עליון
כאבי גב חזקים
כאבי גב עליון

סימפטומים של הכאב

כאבי הצוואר, העורף והראש אלו כאבים אשר מופיעים בצורה מופשטת בכמה מקומות אשר קשורים זה לזה מבחינה עצבית. הכאבים יכולים להרגיש כשריפה או כנימול ופעמים רבות הם יגבילו את התנועתיות שלנו או יגרמו לנו להימנע מפעילויות שונות אשר עלולות לגרום לנו להחמרה של הכאב.

תרגילים המסייעים להתמודדות עם הכאב

פעמים רבות כאבי צוואר וכאבי ראש נוצרים כתוצאה מפעילות לא נכונה מבחינה ארגונומית. את התרגילים אשר מרחיבים את טווח התנועה ניתן לבצע כל יום ובכל מקום, גם באמצע יום עבודה. בישיבה מתוחה על הכיסא ובכתפיים השמוטות מטה, יש להזיז את הראש בהדרגה ובאטיות מצד לצד לכיוון הכתפיים. לאחר מכן ניתן לבצע סיבובים של הראש כל פעם לצד אחר כאשר לאורך התרגיל יש לשים לב כי הגב זקוף והכתפיים אינן עולות כלפי מעלה.

דמיון מודרך – אחד מהגורמים המובילים להיווצרות כאבי צוואר וראש הם לחץ ומתח. דמיון מודרך מביא רוגע לחיים ושלווה ויכול לסייע להפחית את הכאבים ואף להביא להעלמתם.

עיסוי תאילנדי – משלב בין עיסוי לאורך הנקודות אשר נמצאו כמשמעותיות על פי הרפואה הסינית וזאת יחד עם ביצוע מתיחות על ידי המטפל, מתיחות אשר משפיעות על השרירים המעורבים באזור ותפוסים.

טיפול אוסטיאופתי – עיסוי של האזורים הכואבים והאזורים אשר עלולים להיות הגורמים לכאב בשילוב עם הפעלת מניפולציות על אותם האזורים בתנועות שונות כאשר המטרה היא לשחרר את המקור המוביל לכאב.

יוגה – תרגול בעזרת מטפל אשר מזהה את הפגיעה ומתאים תרגילים אשר מטרתם להרחיב את יכולת התנועה ולשחרר את הכאב.

משכחי כאבים – המשכחים יכולים לסייע להפחית את הכאב במקום לזמן קצר והם יעילים כשהמטרה היא לבצע טיפולים שונים ומתיחות של האזור. משכחי הכאבים בפני עצמם לא יטפלו באזור אלא יאפשרו לחוש הקלה על הכאב ולתרגל אותו.

כאבי צוואר וראש יכולים לפגוע באיכות החיים ועל כן אין להשלים איתם. השאר פרטים באתר ומומחה בתחום יחזור אלייך להתייעצות אשר תסייע לך ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר.