כאבי כתפיים במנוחה הם מנת חלקם של אנשים רבים והעובדה כי אנשים רבים סובלים מכאב אינה אומרת שאין צורך לטפל בו אלא להפך, היא אומרת שאפשר לטפל בכאבי הכתפיים גם באופן טבעי, ללא תרופות או ניתוח.
טיפול בכאבי כתפיים חזקים הכוללים כתף קדמית, כתף אחורית וכתף אמצעית, גורמים, תרגילים להפגת הכאב והטיפולים המומלצים בחסות חברת המקור לרפואת כאב
כאבי כתפיים בפעילות יכולים להשפיע על חיי היום יום שלנו ולהקשות עלינו גם בביצוע פעולות בסיסיות. לכן, חשוב לאבחן מהיכן נובעים הכאבים ולמצוא שיטת טיפול טובה כשזו יכולה להשתנות בין אחד לאחר.
כאבי כתפיים וצוואר - סיבות להיווצרות כאבים באזור הכתף, תסמינים, דרכים למניעת הכאב וטיפולים יעילים בכאבים בכתפיים עם הקרנה לאזור הצוואר והעורף,
כאבי כתפיים ושכמות חזקים - סיבות לכאב, איך הכאב מורגש? דרכים למניעת כאב ושיטות לטיפול מומלצות בכאב באזור הכתפיים והשכמות ברפלקסולוגיה, שיטת אלכסנדר ועוד
כאבי כתפיים וחזה יכולים להופיע לאחר פעילות גופנית לא מבוקרת והם יכולים גם להופיע ללא כל סיבה מוסברת. הכאבים עלולים לפגוע בתפקוד היומי וחשוב למצוא טיפול מתאים כדי להמשיך בשגרת היום יום ולתפקד ללא כאב.
מהי כירופרקטיקה? שיטת טיפול יעילה לכאבים אורתופדיים והיא מחליפה טיפולים התערבותיים או טיפולים תרופתיים. אם אתה סובל מכאבים רצוי לבחון האם כירופרקטיקה מתאימה לך

כאבי כתפיים וידיים

כאבי כתפיים וידיים יכולים להופיע בשלבים שונים של החיים והבעיה העיקרית שלהם הוא הקושי בתפקוד היום יום. שלא כמו מחלות רבות ובעיות אורטופדיות שונות אשר עבורן נלקחים ימי מחלה, עבור כאבי כתפיים וידיים לרוב לא לוקחים ימי מחלה ולכן ההתמודדות עם הכאב גדולה יותר כיוון שהתפקוד עצמו נחלש ומופרע מהכאב.

מדוע נוצרים כאבי ידיים וכתפיים

לרוב, כאבי כתפיים וידיים יהיו תוצאה של פעילות ארגונומית לא נכונה שהיא תוצאה של החיים המערביים. החיים המערביים כוללים ישיבה ממושכת מול המחשב, הקלדה לאורך זמן (או עבודה עם עכבר) וישיבה לא נכונה. כל אלו יכולים להביא למנח כתפיים המפעיל עומס ומכאן להוביל לכאב. גם עבודות פיזיות עם הידיים והכתפיים ועם מכונות רוטטות יכולות להביא לכאבים. נוסף לכך, מצבים של סטרס בחיים יכולים להביא לכאבים כיוון שבהם אנו מושכים את הכתפיים למעלה ויוצרים לחץ באזור.

כאבים המשליכים לאזור הכתף הקדמית
כאבי מהכתף הקדמית
כאב בחלק הגב העליון
כאבי גב עליון
כאב חזק בכתף
כאבים בכתפיים
כאבי כתפיים המקרינים לצוואר
כאבי כתפיים וצוואר
כאבים עוצמתיים בגב
כאבי גב עליון
כאבים של כתף אחורית
כאב בכתף אחורית

סימפטומים של הכאב

שלא כמו כאבי כתפיים לבד אשר יכולים להיות ממוקדים, כאן הכאב עובר גם לאזור הידיים ויכול להגביל את התנועה שלנו. לעתים נרגיש את הכאב בעת פעילות ולעתים דווקא בעת מנוחה. הכאבים לרוב לא יפגעו באורח החיים באופן שלא מאפשר לנו לעבוד, אך אין זה מפחית ממידת החומרה שלהם.

דרכים למניעת הכאב

על מנת להימנע מכאבי כתפיים וידיים או זרועות, חשוב מאד להניע את האזור ולהקפיד לא לשבת לאורך זמן באותה תנוחה. ניעור מדי פעם של הזרועות ושחרור הכתפיים בניעות למעלה ולמטה יוכלו לתרום מאד למניעת הכאב ולסייע לו לחלוף במידה והוא הופיע. חיזוק הכתפיים בתרגילים כמו הבאת הידיים למרכז הגוף והחוצה (כשהכתפיים שמוטות) יעזרו גם הם.

שיטות לטיפול בכאבי כתף

דיקור סיני – דיקור סיני יהיה יעיל מאד עבור הנעה של האנרגיה באזור. חוסר פעילות וסטטיות של האזור יכול להוביל לדלקת ולחוסר תנועה. הדיקור מסייע להניע את האנרגיה באזור ולהוביל להנעה ושחרור של האנרגיה התקועה.

כירופרקטיקה – הפעלת כוחות שונים על המטופל כאשר חלק מהתנועות יתבצעו באזור הכאב עצמו וחלקן לאורך שאר הגוף כשהמטרה היא לתקן מבנה ולשפר את אופן ההתנהלות היום יומית שלנו עם הגוף.

המאופתיה – ההמאופתיה מטפלת במצבים פיזיים של הגוף דרך טיפול בנפש. ההמאופתיה תיתן מענה מצוין בעיקר במצבים של סטרס (אך לא רק) ולרוב היא תשפיע תוך זמן קצר על הבריאות הכללית של הגוף.

מזותרפיה – הזרקה לאזור הכואב. ההזרקה תהיה של חומרים אנטי דלקתיים עם ויטמינים ומינרלים והיא תפתור את הכאב תוך זמן קצר ולרוב בטיפול יחיד.

פיזיותרפיה – תרגול הגוף בעזרת מטפל. הטיפול יכול לכלול גם פעולות של מגע כלפי המטופל, תנועות והנחייה לפעילות נכונה בבית.

כאבי כתפיים וידיים עלולים להפריע לתפקוד היום יומי ועל כן חשוב לטפל בהם לפני שהם מחמירים. על מנת לבחור את הטיפול המתאים לכם ביותר תוכלו להשאיר את פרטיכם באתר ומומחה בתחום ישמח לתת לכם ייעוץ.