לחצו להתקשרות:
מאמרים קשורים

פתרונות טבעיים לכאבי גב

כאבי גב הם כאבים מטרידים הפוגעים בצורה קשה בתפקוד של מי שסובל מהם. בשורות הבאות נדבר על כאבי גב ופתרונות אחרים עבורם. אתר המקור לרפואת כאב מציע לגולשים הזקוקים לכך מגוון פתרונות לכאבים ודרכים להקלת הכאב. כדאי ליצור קשר עוד היום ונציגינו יחזרו אליך בהקדם. אנשי המקצוע שלנו יתאימו עבורך את התרופות והטיפולים המתאימים ביותר.

המקור למידע אובייקטיבי ברשת
התאמה מקצועית עבורך לנותני שירות מתאימים
בדיקת איכות של נותני שירות

הסיבות להיווצרות כאבי הגב

אין גורם אחד ספציפי לכאבי גב. עם הגורמים לכאב ניתן למנות תאונות, חס וחלילה, פגיעה כתוצאה מפעילות ספורטיבית או תנועה מסוימת שגרמה לכאב. אורח החיים המערבי תורם לא מעט להגדלת הסיכויים לכאבי גב. הלחץ על הגב כתוצאה מישיבה מרובה או עבודה מאומצת, יכול להוביל לכאבי גב ממוקדים או מתפשטים המשפיעים על איברים נוספים בגוף.

כאבי גב מקרינים לאברים אחרים
כאב גב מקרין
כאבים בגב תחתון
הקרנה לגב תחתון
כאבים בגב עליון
הקרנה לגב עליון
כאבי גב מקרינים לרגליים
גב מקרין לרגל
כאב שמקורו בגב שמקרין לברכיים
גב מקרין לברכיים
כאבי גב מקרינים לצוואר
גב מקרין לצוואר

כאב גב יכול ללהופיע בצורות שונות. הוא יכול להיות חד וממוקד או עמום ובלתי ממוקד. הכאב יכול להימשך לאורך זמן או לחלוף בתוך זמן קצר יחסית. כאב גב מוביל לתחושת אי נוחות במקרה הפחות גרועם או למגבלה בתנועה לטווח קצר או ארוך. בטווח הקצר, ייתכן וניתן יהיה להעזר בתרופות להרגעת כאבים. אבל מרבית סוגי הכאב דורשים טיפול ממושך ואינם נעלמים בעזרת תרופות הרגעה. מי שרגיש לנושא וסובל מכאבי גב בתדירות גבוהה, יכול להיעזר בתרגילים למניעת כאבי גב.

תרגילים למניעת כאבי גב

רגע לפני ההחלטה לקחת תרופות כדי לטפל בכאב הגב, מומלץ לבצע תרגילים לטיפול ומניעת כאב. תרגיל אחד ניול להיות כדלקמן:בעת  שכיבה על הגב כשכפות הרגליים נוגעות ברצפה יש לבצע הרמה והורדה של האגן בהדרגה. התרגיל מגדיל את טווח הפעולה של האגן ומחזק אותו.תרגיל נוסף המתבצע בשכיבה על הגב הוא הבאת הרגליים לכיוון הבטן וביצוע מתיחה של הגב. הרגליים חייבות להיות צמודות זו לזו בזמן התרגול. התרגיל הזה הוא למעשה מתיחה של הדב ושחרור של החוליות התחתונות, מבלי להפעיל עליהן לחץ מיותר. חשוב להתייעץ עם מומחים שיסייעו לך בבניית התרגול הנכון ביותר והמתאים ביותר עבורך.

פריצת דיסק בגב
פריצת דיסק
כאבי גב מקרינים
כאבי גב מקרינים
פריצת דיסק במותן
פריצת דיסק במותן
כאבים מפריצת דיסק צווארי
פריצת דיסק בצוואר
כאבי ברכיים
כאב מקרין לברכיים
כאבי גב בתקופת ההריון
כאבי גב בהריון

פתרונות נוספים לכאבי גב

עיסוי – במקרה של כאב כתוצאה מתנועה לא נכונה או כתוצאה מגב תפוס, עיסוי על סוגיו השונים יכול לשחרר את האזור הדואב. יש ללחוץ ולעסות היטב את הנקודות הכואבות בעזרת חומרים המיועדים לכך. בכל מקרה, אין להפעיל לחץ ישיר על עמוד השדרה.

דיקור סיני – שיטת טיפול סינית באמצעות מחטים. הדיקור יכול לשחרר אזורים תפוסים ולטפל בדלקות שנוצרו באזור הכאב. הטיפול בדלקת יכול גם להגדיל את יכולת התנועה ולמנוע הידרדרותבמצב והחמרת הכאב.

מזותרפיה – הזרקת חומר אנטי דלקתי עם ויטמינים ומינרלים לאזור הכאב במטרה להרגיע את הכאב ולפתור את הדלקת שלרוב נוצרת כתוצאה ממנו. זהו טיפול יעיל מאד המקל את הכאב ומסייע להחלמה מהירה.

תרופות – ניתן לקחת כדור לכאב גב במידה והכאב זמני ואינו נמשך לאורך זמן. במקרים של כאבים כרוניים יש לבצע טיפול ארוך טווח. בכל מקרה, כדאי להתייעץ במומחה. חשוב מאד שלא ליטול תרופות, ובעיקר לא תרופות המכילות חומרי הרגעה חזקים, לאורך זמן.

ניתוח – לרוב לא מבצעים ניתוחים בגב. ניתוחים מתבצעים רק במצבים של פריצת דיסק קשה או במקרים של פגיעה במבנה כתוצאה מתאונה או פציעה. מרבית המומחים בתחום מסכימים שהניתוח הוא הפתרון האחרון שיש לקחת בחשבון.

את רוב כאבי הגב ניתן לפתור ללא תרופות לכאבי גב. על מנת למצוא את הטיפול המתאים ביותר עבורך, ניתן להשאיר פרטים כבר כעת באתר המקור לרפואת כאב ומומחה בתחום יחזור אליך בהקדם. מומלץ מאד להשאיר פרטים רבים ככל האפשר על מהות הכאב ועל טיפולים שונים שניסית, אם בכלל. כמו כן, כל מידע רלבנטי שיקצר את הזמן עד למציאת הפתרון הנכון לכאב שלך.