כאבי כתפיים וצוואר - סיבות להיווצרות כאבים באזור הכתף, תסמינים, דרכים למניעת הכאב וטיפולים יעילים בכאבים בכתפיים עם הקרנה לאזור הצוואר והעורף,
כאבי כתפיים ושכמות חזקים - סיבות לכאב, איך הכאב מורגש? דרכים למניעת כאב ושיטות לטיפול מומלצות בכאב באזור הכתפיים והשכמות ברפלקסולוגיה, שיטת אלכסנדר ועוד
כאבים בכתף קדמית - המקור לרפואת כאב בכתף קדמית, סיבות, סימפטומים, מניעת כאב ושיטות טיפול מומלצות דרך מרפאת כאב הקרובה לאזור המגורים שלך
כאבי צוואר עם הקרנה לאזור הכתפיים והשכמות. מקור הכאב, תסמינים, תרגילים וטיפולים יעילים נגד כאבים בצוואר וכתפיים דרך מרפאות כאב באזור מגוריכם
כאבי צוואר מלווים בכאבי שכמות חדים. סיבות, גורמים תסמינים וטיפולים מומלצים בכאב בצוואר ושכמות ע"י מרפאות כאב מומלצות ממוקמות בקרבתכם
כאבי צוואר עם הקרה לאזור זרועות - ידיים. כאב מקרין מאזור הצוואר לידיים החל מספמפטומים, גורמים וטיפול אפקטיבי באמצעות מרפאות כאב ממוקמות בקרבת אזור מגוריכם

כאבים בכתף אחורית

כאבי כתפיים יכולים להתבטא בדרכים שונות כאשר אחד מהכאבים אשר יכולים להופיע הוא כאב בכתף אחורית. כאב זה לרוב מטריד בחיי היום יום ומגביל את יכולת התנועה של מי שסובל. אנשים אשר עובדים בעבודות פיזיות חשים מגבלה גם בעבודה והם נאלצים לקחת ימי מחלה רבים וזאת כתוצאה מאי יכולת לבצע את המוטל עליהם.

סיבות להיווצרות כאבי כתף

כאבי כתף אחורית כמו גם כאבים בכתף קדמית יכולים להופיע בשל פגיעה בשרירים, עצמות, רקמות או מפרק. הפגיעה יכולה להיות תוצאה של תאונה (דרכים, ספורט ועוד) והיא יכולה להיות תוצאה של אורח חיים פוגעני כמו למשל בישיבה ממושכת מול המחשב בסביבה לא ארגונומית.

כאבים בכתף הקדמית
כאבי כתף קדמי
כאב גב עליון מקרין
כאבי צוואר
כאבים בכתפיים ובשכמות
כאבי כתפיים ושכמות
פריצת דיסק בגב
פריצת דיסק
כאבים מקרינים
כאבי גב מקרינים
בלט של דיסק בגב
בלט דיסק

סימפטומים של כאבים בכתף

כאבים בכתף יכולים להיות כאבים שמרגישים כמו שריפה או דקירה והם יכולים להיות כאבים מופשטים אשר נמשכים גם לאורך הצוואר, השכמות או אל עבר היד. לא פעם כאבים בכתף אחורית מביאים גם לחוסר יכולת תנועה של מפרק הכתף ואז הפגיעה בחיי היום יום גדולה יותר. לרוב, כאבים בכתף אחוריים יופיעו בצד אחד של הגוף או באופן משמעותי יותר באותו הצד.

דרכים למניעת הכאב

על מנת להימנע מכאבים בכתף אחורית חשוב קודם כל לדאוג לסביבת עבודה ארגונומית ונוחה. הכאבים יכולים להימנע אם רק נשים לב כיצד אנחנו מחזיקים את הכתפיים שלנו, בודקים כי אנו לא מאמצים אותם לאורך שעות רבות ובמקביל מבצעים תרגילי שחרור. במידה ואנו מפעילים לחץ על אזור הכתפיים לאורך היום חשוב שנבצע מדי פעם שחרור שלהן, נעמוד זקופים כשהכתפיים שמוטות וננער את הידיים.

דיקור – דיקור יכול להפיג את הכאב בכתף על ידי פיזור של הדלקת שהצטברה באזור ועל ידי הזרמת האנרגיה של הגוף.

רפלקסולוגיה – הרפלקסולוגיה זו שיטת עיסוי של כף הרגל אשר מתבססת על כך שכל איברי הגוף באים לידי ביטוי ברגל. השיטה יעילה במיוחד בכאבים אשר מחריפים עם כל נגיעה וכאשר המטופל מרגיש כי הוא מוגבל בתנועה. ההשפעה של הטיפול תהיה מידית.

טיפולי מזותרפיה – הזרקת חומרים אנטי דלקתיים עם ויטמינים ומינרליים לאזור. ההזרקה פותרת את הכאב אם המקור הוא דלקתי. כאשר יש פגיעה בטווח התנועה מומלץ לשלב גם טיפולי תנועה שונים שיכולים לתרום.

שיטת אלכסנדר – שיטה ללימוד יציבות הגוף מתוך הפעולות שאנו עושים. במהלך התרגול לומד כל אחד כיצד לבצע פעולות כראוי ולשחרר בעצמו את הבעיה. התמדה בתרגול תמנע את חזרת הכאב ואף תמנע כאבים מבניים שונים.

טיפול תרופתי – ישנם כאבים אשר לא ניתן לגעת בהם ושמגבילים באופן משמעותי את טווח התנועה. במצבים אלו לעתים יש לקחת משכחי כאבים (רצוי אלו אשר מכילים חומרים אנטי דלקתיים) וזאת כדי לבצע את הטיפולים השונים.

ניתן לטפל בכאבים בכתף האחורית. המקור למרפאות כאב בא לסייע ולתמוך בכם על ידי מתן מידע מהימן ועל ידי העמדת מומחים בתחום שיוכלו לסייע לכם לבחור את הטיפול המתאים לכם בהשארת פרטים באתר.