זריקות קיימות נגד כאבים הם זריקת וולטרן, זריקת סטרואידים, זריקת קורטיזון, זריקת בוטוקס וזריקה היאלורונית. כל אחד מהזריקות מטפל בסוגי כאב ממקורות שונים
מהי דלקת פרקים? סמפטומים, גורמים וטיפול בדלקות פרקים ניוונית ושגרונית דרך רפואה משלימה ורפואה קונבנציונאלית
טיפולים בדלקות במפרקי ברכיים ירך ואגן, כתפיים, ידיים וכפות הרגליים. סיבות, אבחון וטיפולים מומלצים בדלקות במפרקים וכרבים דלקתיים.
כאבי פציאליס באזור הפנים והלסת - סיבות נפוצות, אבחון הכאב ושיט טיפול מומלצות דרך רפואה משלימה ורפואה קונבנציונאלית
מזותרפיה - שיטת טיפול מומלצת להפגת כאבים אורטופדיים - איך עובדת השיטה? היכן ובאילו מקרים מומלצת? לאילו כאבים יעילה ביוחד ולמי מתאימה יותר?
מהי פיברומיאלגיה? כיצד מאבחנים את מחלת ה FMS - דאבת שרירים ומהן שיטות הטיפול האפשריות המוצעות דרך קופות החולים לרבות זכויות רפואיות שמגיע לקבל מהמדינה לחולי המחלה
גלי הלם או גלי רדיו? מהו טיפול בגלי הלם או גלי רדיו, כיצד תדעו האם ניתן לטפל בבעיה שלכם בגלי הלם או גלי רדיו?
טיפול בכאב באכנולוגיית לייזר - איך עובד מכשיר לייזר, באילו סוגי כאב ניתן לטפל בלייזר ומי מעביר את הטיפול.
טיפול בכאבים עם גלי רדיו וגלי הלם - טיפולים גלי רדיו וגלי הלם יעילים בכאבים בראש ובפנים, כאבי גב עליון, כאבי גם תחתון, כאבים באזור האגן ואף כאבי צוואר. זו טכנולוגיה בטוחה וכמעט אין בה סיבוכים.

העלמת כאב במכשיר אינפרא-אדום

טכנולוגיית אינפרא-אדום לטיפול בכאב קיימת עוד משנות ה-60. בשנים האחרונות המכשור עבר שכלולים ופיתוחים רבים להגברת יעילותו. השימוש במכשירי אינפרא-אדום להקלה על כאבים הפך לנפוץ בעולם רפואת הכאב והפיזיותרפיה השיקומית. אינפרא-אדום, או לייזר רך, הינו מכשיר סטרילי לא-פולשני או חודרני, שנמצא כיעיל במיוחד בהפחתת כאבים ודלקות על רקע פציעות, חבלות, ליקויים ומחלות במרכיבי מערכת השלד והשרירים.

איך אינפרא-אדום עוזר לכאבים?

טיפול בכאבים באמצעות אינפרא-אדום מתבסס בפעולתו על האצת וזירוז התפתחות רקמות חדשות. במהלך הטיפול בכאב באינפרא-אדום, מקרינים גלי אור באורכי גל מרובים על האזורים הפגועים בגוף. לגלים יכולת חדירות גבוה. דרך שכבת העור, הגלים מגיעים לרקמות העמוקות בגוף, כולל רקמות חיבור ושומן. פוטוני האור מעוררים את מנגנוני ההחלמה הטבעיים המצויים בגוף.

ריפוי והקלה על כאבים באמצעות קרני אור אינפרא-אדום מתבסס על השפעתן על תהליכים ביו-כימיים המתרחשים ברקמות הגוף. קרני האינפרא-אדום חודרות אל תאי הגוף, ומאיצה את ייצור האנרגיה. אנרגיה עודפת זו מזרזת תהליכי חילוף חומרים בתא, ומאיצה תהליכי ריפוי. האצת המטבוליזם מעודד ומזרז את התפתחותם של רקמות חדשות.

עבור מי מתאים הטיפול באינפרא-אדום?

טיפול בכאב בעזרת אינפרא-אדום מתאים להקלה על תסמיני כאב ודלקות הנובעות מכמעט כל הבעיות במערכת השלד-שריר. הטיפול יעיל במיוחד עבור כאבים באזור הגב התחתון, כאבי צוואר, כאבים כתוצאה מפריצות דיסק, דלקות שרירים, דלקות פרקים, דלקות עצבים, שברים בעצמות, מרפק טניס, תסמיני פיברומיאלגיה, שחיקת סחוס וכאבים בגפיים העליונות והתחתונות. השימוש באינפרא-אדום לכאב מומלץ במקרים של פציעות ספורט, תאונות דרכים וניתוחים אורתופדיים. הטיפול איננו נעשה בחולי סרטן ובנשים בהריון.

כמה טיפולי אינפרא-אדום צריך לעשות?

משך כל טיפול באינפרא-אדום משתנה בהתאם לסוג המכשיר וסוג בעיית המטופל, אך לרוב מדובר בטיפול קצר בן 10-40 דקות בלבד. הטיפול מצופה להביא לשיפור במצב הכאבים והדלקות כבר בתום הטיפול בראשון או מספר טיפולים בודדים. עם זאת, יעילות ומהירות הטיפול מותנית בסוג הבעיה וחומרתה, וכמובן מאפייניו האישיים של המטופל עצמו. לרוב כאבים כרוניים יצריכו יותר טיפולים מכאבים אקוטיים.

האם הטיפול באינפרא-אדום מסוכן?

טיפול בכאב במכשירי אינפרא-אדום נחשב לבטוח לשימוש, ואינו כרוך בתקופת החלמה או התאוששות, תופעות לוואי, סיכונים או סיבוכים משמעותיים. במהלך הטיפול לא מרגישים כאבים, חום או כל רגישות אחרת באזור הפגוע, אלא רק את מגע המכשיר עצמו בעור הגוף. מספר מועט של מטופלים דיווחו על תחושת חום מקומי או דגדוג קל במהלך הטיפול.

לסיכום, טיפול בכאב בגלי אינפרא-אדום הוכיח עצמו כיעיל ואפקטיבי להקלה על כאבים והפחתת דלקות הקשורות לבעיות והפרעות במערכת השלד והשרירים. מכשיר האינפרא-אדום לכאב נחשב לטכנולוגיה מתקדמת, משוכללת ובטוחה, שאיננה כרוכה בהליכים פולשניים, כואבים ומסוכנים. הטיפול מתאים עבור מגוון רחב ביותר של כאבים.